6

hellu , hann inte blogga mer alls igår blev lite ändrade planer .. efter jag varit med sofia hos frisören så tog vi en fika på mezo men satt inte där sålänge det var jätte äckligt massa nyckelpigor fy !! när vi äntligen stack där ifrån tog vi bussen hem till maria där hennes familj + min familj + sofia & jocke grillade mumms ! när jag kom hem därifrån kolla jag big brother sen somna jag :)

idag  har jag sovit hela dagen trots att de är fint väder .. ska inte göra så mycket annat idag heller vid 18 tiden ska jag klippa mig får se hur de blir , gillar absolut inte att klippa mig ..  nej nu ska jag upp och käka lägger in bilder på mitt hår sen cya !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0