4

hellu , igår va jag som sagt hos kajsa med några tjejkompisar , hade super roligt dansade massa olika danser som hör till låtar som vi älskar , mycket skratt där ja haha .. sen sov jag där , runt 13 idag kom mammi och hämta upp mig så stack vi till väla fick mina glasögon fixade ( råkade trampa sönder dom ) sen käka vi mc donalds mumma !

de senaste timmarna har jag städat mitt rum kliniskt rent så skönt sen har jag städat till rita också så nu är de super fräscht , me like it !  har skaffat mig två nya kuddar så nu har jag 6 st kuddar som ligger och väntar på mig varje kväll så mysigt  ( bild nedan )  !!! så de är vad jag har haft för mig helt enkelt . ska inte göra nått mer idag ska laga mat sen läsa min nya chic tidning ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0