28

hellu hellu ! efter skolan igår stack jag direkt till hanna på sjukhuset där hon låg och fick massaa blod .. va där tills 22 tror jag sen stack jag hem och hjälpte mammi lite sen åkte jag och syster ner till mezo och käka mumms ! sen fick jag mina efterlängtade stövlar så snygga är dom ska lägga in bild någon dag :)

 just nu sitter jag och har mega ont i min mage måste verkligen sluta dricka/äta mjölkprodukter .. men iallafall om 2 timmar kommer min släkt hit och firar mig fyller ju år imorgon  yaay ! efter de ska jag hanna johanna och kajsa till hanna där vi ska befinna oss hela kvällen så får se hur de blir sen imorgon blir de fest för att fira lilla mig :) nice ha de gött cya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0