26

hellu , börja skolan 13 idag sluta 14 nice va?! iallafall efter skolan gick jag till stan mötta min syster fika lite sen gick vi i stan och efter det körde vi till väla och kolla stövlaaar! min syrra köpte ett par as balla stövlar men inte min stil men hitta massa andra så får se vilka de blir ! nu när jag kom in och kolla min farmville så hade några plantor vissnat buuhuuu !! hahahah men iallafall ska laga mat till mig och jhollan blir bakadpotatis och sånt , älskar att laga mat de är så kul tänk er så lyckligt lottad min framtida man kommer bli ;) 3 rätters middag varje dag hahah nej skoja nu ska jag börja laga mat
PUUSSS PÅ ER JAG ÄR GLAD IDAG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0