23

hellu, vaknade ganska tidigt idag pga att niclas går upp innan kl 10 efter men festat !? iallafall runt 13 tiden hämta min mamma mig och hanna så stack vi till stan mötte kajsa på city wook och käka mumms ! sen stack jag kajsa och johanna till insparken för alla ettor väl där höll jag på att svimma när vi kolla på några som dansa ?!!! så fick gå ut sen vid 18 kolla vi hif och dom förlora .. men men så kan de va ! nu är jag hemma och väntar på att pappi ska komma med en laddare till min ''nya'' mobil för igår spillde en kille öl över min och den är nu kapput .. buhu så har fått låna hannas dådå :) nej nu ska jag lyssna på musik cya babes !


hanna och jag för 2 år sen typ :) <3

Kommentarer
Postat av: hanna

snarare 4 haha

2009-08-24 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0