20

första skoldagen idag dådå , ja vad ska man säga fett dryg!! va där tills 15.00? gjorde massa tråkiga ''lärkänna'' saker osv sen träffa jag massa vänner som gick lite överallt :) kom i lovisa , alexandra och thereses klass så känner några sen va de massa andra vet inte hur de kommer bli med tiden men känns inte som min gamla klass då klickade de direkt,   I love my old class ..

men men , efter skolan gick jag till stan med alexandra där vi mötte kajsa och elin , käkade mc donalds , måste seriöst sluta med det nu .. efter de hämta min mammi mig och kajsa så gick vi ut med pepsi sen cyklade vi till johanna där vi kolla fridrotts vm eller em minns inte , någon bolt gjorde världsrekord igeen och johanna beskrev hennes lycka genom att hoppa upp och ner soffan har detta på video hehehhe :) efter de cyklade jag och träffa sofia maria och hanna lite snabbt :)

när jag kom hem så ser jag att min äldsta fisk Martini håller på att dö :/ är väldigt känslig när det gäller djur specc när de är mina guldfiskar ... men nog om de sorliga nu ska jag sova cya :) ha en super bra dag imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0