17

hellu , igår va jag och fika i stan med kajsa & sofia sen gick vi från stan till stattena och träffa smith mm :) efter ett tag stack jag därifrån och mötte johanna så gick vi till niclas och hälsa honom välkommen hem ! efter det stal vi med oss hanna och satt på mina altan i några timmar med dom andra och prata sen sov kajsa hanna och sofia här myys !

när alla hade gått hem idag så la jag mig och somna ett bra tag så skönt ! snart kommer jhollan hit får se vad vi hittar på ! ska gå och lägga mig tidigt ikväll för ska provjobba imorgon .. är väldigt nervös har nämnligen aldrig haft ett jobb haha så önska mig lycka till ska gå nu cya !



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kmr ramla med disken o aldrig få ngt jobb.. HAAHAHA skoja hjärtat de kommer gå bra!

2009-08-18 @ 12:10:57
URL: http://jjrp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0