*

Hi, snacka om att det varit fint väder idagens! mee like it.. skola idag med prov gick väl sisådär ;p  sen så fyller min barndoms vän peter år idag så hade gjort upp en liten plan så lura han att jag glömt vilket jag visste han skulle bli skit sur över så när han ringde så snacka jag på som vanligt sen bara han la på för han blev sur hihhihi. sen skulle jag möta han och dennis så hade jag köpt en ros till honom haha såg nog hans smile ;) och han erkände att han blev sur för han trodde jag glömt (A) MAHAHA! men han förlät mig eftersom jag bara ville retas littah! nog om de, idag ska jag plugga för har ett prov till imorgon ett jävligt stort i NO och jag suger dase på de alltså..  nej men nu ska jag plugga och käka.. kisskiss.

(orkar inte ta bild på min outfit idagens men har på mig min nya tröja från monki & ett par jeans från turkiet)


Kommentarer
Postat av: stylemind

hej!

søt blogg du har :)

kram och trevlig kvæll



jenny

2008-09-25 @ 17:03:27
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0