*

Grattis på 15årsdagen Anton Håkansson <3




















idag skulle du fyllt 15 hela år Anton, inte ens det fick du göra! vi sa det i skolan att idag skulle ju du kommit med din moppe så sa jag men man får ju inte körkortet direkt så dom andra bara tror du han skulle brytt sig han åker ändå haha. det är sån du va så jävla härlig och det finns faktiskt ingen annan som dig måste jag säga.. åkte ut till graven idag med klassen och la en grav bukett snacka om att den är hur fin som helst och din gravsten och allt är så perfekt för det är så du va och vad du förtjänar, allt perfekt alltså! har så mycket minnen med dig och jag är glad för de.. vi gick i samma klass i 2 år och gick i samma konfa grupp fast jag hoppa av för det dumma lägret i slutet :/ ångrar det för skulle verkligen velat tavara på varje sekund med diig! när de känns svårt så tänker jag alltid på dig och det känns så himla mycket bättre, du ger mig styrka & vilja <3 you've got a heart full of pride precis som din favorit låt gick kom ihåg när den sjöngs på din begravning fy så fint det var grät och grät för jag mindes alla minnen av dig osv.. saknar dig verkligen och tänker på dig varje dag & ber att du ska ha det bra där du är nu.. hoppas du verkligen ser och förstår hur mycket vi älskar & saknar dig anton.. jag  vet att det inte finns något att göra åt det nu tyvärr, men det ända som är säkert är att vi kommer ses igen det kommer vi du kankse inte känner igen mig då för kommer förhoppningsvis vara skrunklig och gammal  men jag kommer känna igen dig direkt :) den dagen kommer jag att bli så glad men ändå hoppas jag att den dröjer på ett vis.. den frågan jag ställer mest är varför du? varför inte någon gammal gubbe/tant som inte alls mår bra och bara vill få somna in? men det kommer jag aldrig få svar på det är ju faktiskt så att förr eller senare så händer det alla och vissa tas bort från oss allt för tidigt och du var en av dom.. nu sover du gott min vän sen väcker jag dig när jag kommer upp där uppe eller när någon annan kommer så väcker dom dig :) den som väntar på något bra väntar aldrig förlänge så jag väntar tills den dagen vi ses. vissa säger '' det sägs att det regna dagen du föddes & det va för att gud var ledsen att han förlorat en ängel '' men nu är det vi som gråter för gud ångra sig och tog tillbaka dig igen! 15 år idag sötis & 3 månader sen gud tog tillbaka dig imorgon!

I will always love and remember you
Anton Håkansson
♥ 23/9 - 1993
† 24/6 - 2008



ser ni så perfekt det är? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0