*

Hi, snacka om att jag har ont i mina fossingar nu alltså, gick upp 8 idag och gjorde v mig sen tog jag & denise tåget 10 direkt när vi kom till malmö letade vi lite var vi va fick lite hjälp av daniel genom sms också. jag har inte världens bästa lokalsinne dådå, tihihi. hittade ganska mycket faktiskt och udda saker det gillar jag ! vem vill gå runt med saker som minst 50 andra har på sig? nepp ingen! så är hel nöjd ska nog dit snart igen ifl innan jag drar till thailand.. bilder kommer senare men nu kommer min outfit ist :) kommer förmodligen bilder imorgon.. kisskiss


kavaj kofta från H&M
linne från H&M
chinos från veromoda
skärp från H&M
prada skor från semester

här ser ni min nya hårfärg också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0