*


hi, kunde inte hålla mig längre faktiskt så är väl tillbaka(?) nu.. har massor att berätta faktiskt! idag va jag först i skolan sen stack jag hemåt och sen körde jag,mammi & sis ut till väla och handlade lite. hämta min graverade ring sen köpte jag lite stuffs som jag tänkte visa för er senare mihi. sen imorgon ska jag & min väninna denise till malmö och shoppa ska handla en jacka som jag lagt undan som är ur snugg alltså! ;) ska visa er sen när jag är hemma så ikväll blir de nanna kudde tidigt ska ta tåget runt 10 imorgonbitti tror vi. men nu ska jag äta visar bilder senare kisskiss.

btw har färgat håret rött igen, har ju saknat det skit mycket sen sist vad tycks? är dock mycket rödare så bilden är inte rättvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0