Clean!

tjoo.. rensade min blogg idag orkade inte ha en massa gammla inlägg som va tråkiga kvar så nu börjar jag om igen :) låter väl ändå skoj?  funderar på att ändra designen också men har ingen aning hur jag ska ha den gillar denna men inte 100 på den.. tänkte ta en liten paus från att blogga också känner att jag inte har så värst mycket tid till de och blir inga roliga inlägg men skriver lite då & då när jag känner för de sen kanske jag kommer igång igen ;) hoppas de för jag tycker det är sååå skoj när jag väl vill!! vad händer annars eftersom jag inte ska blogga hihi. ska sälja massa saker och sen köpa min älskade Nikon D40 om allt går som jag vill. sen ska jag satsa lite mer på skolan sista året innan gymnasiet nu ju ;p sen läsa en massa bloggar såklart tihhi. sen åker jag till thailand om cirkus 3 månader och om cirkus 4 månader avslutar jag min kur av rouakutan (stavas?) ska bli skönt..  sen den 5te januari flyttar min syster till USA Florida för hon ska plugga och hon åker samma dag som jag kommer hem från thailand så kommer inte få se henne på as länge extra tråkigt men sant.. men får mitt nya rum snacka om gött!! ska renovera det så att det blir perffa med min walk in closet och stora big mama säng och allt! mumms, som jag längtar och har så mycket att se framemot ha de bäst kram ♥


denna bilden är tagen av min kompis my's kamera & det är en Nikon D40 fast jag inte blev perfekt på denna bilden så älskar jag den hihi :) snygg va? man ser min personlighet helt sjukt puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar den bilden . :D

2008-09-14 @ 12:59:07
Postat av: anna

sötnos .!

2008-09-14 @ 12:59:48
Postat av: nina mariwani.e

Hi isabelle :) hmm minns att du budade på en gucci väska som jag la ut bland mina tradera saker ! ehm tjejen som vann auktionen avlsutade aldrig auktionen och du var den efter henne som budade .. om du vill finns det möjlighet för dig att köpa den för det pris som du budade , dvs. 105:- .. säg till om du fortfarande vill ha den :D kisses & hugs .

2008-09-15 @ 19:19:32
URL: http://ninamariwany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0