*






tjullahejsan! här är då två bilder sen alexandras tjejmiddag/fest ! mjam på oss hihi. var riktigt skoj måste jag säga men slutet blev något jobbigt när vi fick gå jätte långt och bussen körde iväg med mig ENSAM på utan hanna han lät inte hanna komma på så fick hoppa av en busshållsplats länge bort och de va skit långt ifrån den andra ska förfan anmäla honom jävla gubbfitta!!!!!!!!!!!!! fick gå helt ensam och de fanns inga hus eller något bara skog på sidorna men sen hitta hanna och dom mig hihi tur de! sen åkte vi hem och sov!

idag: vaknade 8 så gick vi och tog på oss sen käka vi frullebulle sen tog vi bussen ner till stan så tränade vi va sjukt seg kan jag säga ;p sen stack jag hem duschade sen har jag faktiskt bara suttit på rumpan min hela dagen och softat! skönt, sen blir de AA ikväll sen sova direkt upp vid 5 imorgon..  pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0