*

Hi sitter i soffan nu helt ny duschad och ser på tv :) efter min prao idag stack jag ner till stan och lämna en bok sen mötte jag hanna så gick vi på stan litta och handlade present till denise som ska ha födelsedags tjejfest på fredag sen på lördag ska vi hem till alexandra som fyller år idag och ska ha tjejfest mysig helt och fett kul! men men efter vi handlat de till denise köpte jag ett par leggings för hittade inte mina och efter det så stack vi och träna på friskis step/skivstång fatta så roligt det är och vet ni? nu har jag lärt mig dom flesta stegen och blev anfådd och de raann av mig tihih. kändes gött! yeye nu ska jag käka mjaaam!


Kommentarer
Postat av: shalamashala

vad har du köpt till din snygga kompis denise? :):):):):):):):):): hihihihi, vill veta!

2008-10-16 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0