*

Hi maaah babeees ;) har massa saker att berätta wiwiiwi!! kan börja med att berätta om när jag och hanna va & träna i torsdags så stod en tjej med världens största RÖV framför mig och jag såg fan ingeting så kunde knappt träna sen stod hon och hennes kompis och skratta hela passet palla fick damp :/ sen gjorde hon fel hela tiden också!! haha lixom kom inte och träna om du ska störa hela träningen och inte ta de på allvar :) hihihi

sen igår så fyllde min älsklings tokke år :) anna nämnligen, skulle bowlat med dom men så va de visst igår alex skulle ha sin fest och hade lovat henne före :/ men men så stack hem till alexandra där alla mina tjejkompisar va hade skit skoj trots min huvudvärk :)  tog tåget med hanna hem vid 2 tiden sen somnade vi när vi kommit hem wiee! har as ont i halsen fortfarande fy asså ;p

men ifl idag så ska jag hem till amanda där jag plus några andra ska käka och sånt myyys :) kan behövas eftersom jag inte är helt kry idagens. + har fått en rejäl innebrännare i pannan som inte är skön precis!! ;p ja de är vad som hänt wooow. har säkert hänt massa annat med men orkar inte skriva de nu :)

love.jpg image in icons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0