*

Hi, ööe ! va hos doktorn innan där även elin satt och va sjuk haha. fick ta blodprov och så skulle dom ta sån tops i halsen två gånger och sen skulle dom ta tops i näsan också? hallå jag har ont i halsen inte näsan pucko! haha, blev jätte sur på hon kärringen som skulle ta alla tester eftersom jag är livrädd för blodprov så bara berätta hon inte steg för steg fast jag bad henne DÖ!!! gjorde ont och sen skulle hon få mig att kräka på henne då hon stoppa ner tops i halsen på mig som jag klöktes asså åh är de värsta jag vet sen när jag trodde de va över skulle hon göra de igen!!! GAAAH tur att jag inte spydde hahaha. sen skulle hon ta tops i näsan men de fick hon inte hihihi. men ifl de va bara ett virus så jag får inte träna på typ en vecka så sa jag att jag skulle göra de ändå men de fick jag inte för han ;s men ska vänta en halv vecka ist ;) nu ska jag se om mtvs hemsida funkar så ska jag se thaaa hillllls kisskiss.

btw såg AA innan omg finns ingen bättre ;)

Kommentarer
Postat av: annapanna

hahahahah!:.

2008-10-06 @ 17:38:42
Postat av: linnet

NEJ LÅT HENNE INTE PILLA I NÄSAN! Man vet ju aldrig om du har en buse där inne och då hade de varit pinsamt :D heheheh

2008-10-08 @ 21:24:38
URL: http://linnmaniac.blogg.se/
Postat av: linnet

NEJ LÅT HENNE INTE PILLA I NÄSAN! Man vet ju aldrig om du har en buse där inne och då hade de varit pinsamt :D heheheh

2008-10-08 @ 21:25:33
URL: http://linnmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0