*

Hi, idag blir de ingen skola för min del bajs då! är sjuk nämnligen.. vi tror att jag fått halsfluss!!! :/ är så tråkigt nu när jag kommit in i träningen och sånt plus jag missar mkt i skolan bajs bajs bajs!!!! men ska till doktor KAJ idag hhihi så ska han kolla vad de är så får jag väl en till pencillin kur som vanligt. hatar att va sjuk jag vill kunna gå i skolan juh!! så 11.40 ska jag va där hoppas han säger att de bara är lite ont i halsen och jag kan träna om en vecka högst! men de kommer han nog inte säga tyvärr :( jag återkommer hihihihi kisskiss


btw, bion igår patrik 1,5 var skit bra gå och se den ni som inte sett den säger jag bara!!! bauta bra faktiskt och rolig haha som vi flabba och inte nog med att filmen var bra så fick jag träffa my och lina inte träffat dom på as länge haha kände fan knappt igen lina för hon färgat sitt hår ahhahaha muhahh nu ska jag kolla på AA och sörja för mig själv :) love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0