*

Hi, morgon träning imorse :) började alltså klockan 10.00 med step & skivstång gick skit bra denna gången måste jag säga börjar väl komma in i de mera :) plus de va inte så mkt folk så jag snodde en plats längst fram och kunde exakt se vad hon ledaren gjorde hihihhi :) svettades fan som aldrig förr men nuom något trevligare än min svett hahaha! ikväll ska jag på bio ska se partik 1,5 verkar skit rolig och bra !! men men ska kolla på the hills nu kisskiss.


jag imorse hahhaha


 

tränings outfit


 

vit stor te med tryck ?
leggings från gina tricot
skor från nike
addidas kofta från turkiet
vattenflaska från stadium

japp ser typ ut så här varje gång :) snyyg va? hihi



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0