*

Hi blev sent igår :) stack först till rosengården på någon fest men där befann sig endast fjortisar!!!! och blattar som va ''fulla'' på en cider HAHA! så vi tjejer stack hem till mig och softa sen ringde denise mig och ville ha med oss men dom andra kunde inte så jag och hanna följde med dom till eklund soft soft :) sen vid 3 tiden tog jag och hanna taxi hem sen va jag ute och smög i buskarna i ett tag och somnade väl vid 4 eller halv 5 så ja vi skulle ha tränat imorse klockan 9 men de blev icke så kan jag lova haha. sen idag har jag råå pluggat och nu ska hanna och dom festa och jag kan inte för måste plugga dödöödödö !!! men ifl får mysa med andra avenyn ist kisskiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0