(v)

Hellu bebes ;) kom precis hem från sjukhuset fick sticka dit direkt när dom öppna dvs klockan 5 =) har haft ont i mitt jäkla öra nu i några dagar så dom kolla de visade sig att jag hade eksem i hörselgångarna pga att jag simmar i skolan så måste ha öron proppar när jag simmar och duschar hädanefter great naat! innan dom öppna gick jag i stan med sarah och carl sen fika vi på cafe alexandra :) min favvo tårta som jag snacka om innan dela jag och carl på så jäkla goood mums! nu ska jag till bästis och sova där blir 1000 filmer och jag måste va vaken annnars skriker hanna på mig '' isabelle förfan ska du sova nu? :(:(:( '' hahaha jag bara nej jag vilar ögonen naat hahaha sen somnar jag =) men idag ska jag va upp tror jag för hon är faktiskt jätte sjuk hihi. så blir thaimat osv puss <3


like that hair hihi give me ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0