(v)

Hi snowflakes haha! kom hem för ett tag sen va på julskyltning med alexandra och kajsa tack för kvällen tjejer mysigt som in i :) började med att vi gick till ebbas och käka blev en varm lång macka och cola mjam! sen efter de gick vi runder lite sen körde alexandras päron mig hem och sen hämta tomi och hans kompis mig så körde vi runt lite och jag trodde jag skulle dö hahahaha. men men sen kom jag hem levande som tur är och mammi har precis förhört mig på mina 53 frågor fick bara 4 fel varav 3 st jag inte fatta frågan på så har inte kunnat plugga in något svarr ;) hoppas inte dom kommer på provet imorgon dådå :| nu ska jag sova sen skola imorgon puss!


some pictures!

mina sötisar kajsa & alexandra


jag och alexandra på ebbas vi är dåliga posers ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0