(v)

HAHAHAHA glömde berätta vad jag lura min mamma och hanna med igår hahahah dör asså! carl visade mig hur man kunde skicka typ epost från mobilen så de stod att de var från någon annan så smsa dom  så här:
 
''från: andraavenyn''
hej, vi har hört att din dotter/kompis är ett av andra avenyns
största fan och därför har vi tänkt att överraska henne på hennes skola
idag klockan 12.00 så se till att hon är där mvh andra avenyn!

HAHAHAHA så gick dom på de hanna smsa mig direkt

'' är du på skolan klockan 12? ''


sen ringde jag henne och fråga vf hon undra så hon bara :

''nej asså jag måste komma till din skola och snacka med dig då för jag och sofia bråkat ''

hahah som jag flabba sen berätta jag sanningen ahhahahah!

sen min mamma glömde jag att jag smsat så när jag ringde henne hon bara

'' har du lunch snart? för du måste stanna på skolan ''

jag bara eeeh varför de jag tänkte åka hem för har lång rast? ''

mamma bara '' joo stanna nu på skolan för min skull gör de nu bara

jag '' varför pallar inte?''

mamma '' jo gör nu så för min skull isabelle snälla gör de

jag hahahahhahahahahahhahahaha så berätta jag skämtet
så visade de sig att hon ringt till skolan och sagt till att dom skulle komma och sånt!
HAHAHAHAHAH som jag skrattadehahaha men kände mig så dum mot mamma men
glömde bort smset helt så glömde säga direkt efter att jag skoja haha :)

men ändå tänk om de vore sant fan vad jag skulle blivit lycklig skulle fan döööööööött skojar inte alla mina vänner vet att Andra avenyn är mitt liv typ :) btw drömde om de inatt hahhahaha jag är cp :) drömde att alla skådespelarna va på tacket i gbg och hade yoga så jag smet upp där och fick va där så följde jag efter jonas bane (kim) haha sen blev vi vänner och tog massa kort hahahhahaha rätt nice dröm eller hur? ;) mee like! looove aa !


jonas bane (kim)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0