(v)

Heart.jpg Heart Buddy image by mr-mardyface
Hellu, idag fyller min mammi år
 grattis grattis love you <3

skolan idag som vanlig as skoj älskar att vara i skolan men när man kommer hem med läxor är det mindre skoj haha. känns som allt gått så snabbt jag vill inte skiljas åt med klassen och så vi är så himla nära varandra ;$ biihuu! men men skulle gjort massa idag men har hunnit med 1 sak hahaha ;$ dåligt men men får göra de snart då! såg AA innan fy börja gråta men som tur va löste de sorliga sig gå in och kolla på svt.se/andraavenyn  de måste fan va världens västa serie loooove it!

gör klart svenskan

städa

boka

komma på en snygg design som passar mig
( det är fan omöjligt ingen design kan bli snygg om man ska få med: glad,sprallig,sötis,speciell och färgglatt i en design kommer typ se ut dom en enda röra åhhh help mee!!! vill ha någon enkel ändå också ja denna är jag trött på ifl )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag började också gråta när jag såg AA, om du menar då när David nästan dör? Fyfan vad jag bara aaaah så jävla hemskt va de ;/

2008-11-12 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0