(v)


varför suger jag på photoshop? hahaha! vill veta hur man får sån ''dock'' hud på bilde någon?

sitter och om litta bilder för att lära mig skoj va?! hihi, funderar också på vad jag ska göra nu på fredag hela den dagen för är ledig då och vill inte sova bort hela dagen funderar på att göra mig sötis och gå ut och fotta med min kamera har inte hunnit göra de än och nu när jag har en hel dag på mig vill jag lära känna den mer mohaha! någon som har tips vad man kan göra?  nu ska jag se the hills galet bra! puss!

Kommentarer
Postat av: denise

HAHA, jag har bara haft det i 3 timmar (photoshop) och jag vet redan hur man gör "dockhud" hihi, looooser.. :D nä men ska visa dig sen gummsan. <3<3

2008-11-19 @ 23:20:42
Postat av: isabelle

svar till denise: men daah de du har är inte photoshop hahahah jag har de riktiga photoshop som kostar att ha juh :P du har picasa gumman ;) hihi

2008-11-20 @ 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0