(v)

Hola! precis gjort v mig ska åka till polishuset nu och förnya mitt pass då måste man va sötis juh! soft dag i skolan bara halva klassen där tråkigt ändå hihi. imorgon ska jag på öppethus på nic med skolan slipper simning och de är jag himla glad för ! påtal om något helt annat så har jag börjar planera för vad jag ska göra direkt när jag kommer hem från thailand jo jag ska nämnligen spara cirkus 400 kr nu som jag har kvar sen 500 som jag får den 20de sen när jag kommer hem från thailand har jag fått 1000 kr medan jag va i thailand och sen vänta till den 20de kommer (om jag orkar vänta) och sen åka till malmö och shoppa loss!! hell yeeah! alltså har jag med mig cirkus  2900 kr får jag med mig då yeyeyey längtar haha nej nu ska jag kila puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0