*


min favorit tårta som kommer från café alexandra i stan.
MJAAAM! testa den säger jag bara as god!

Hellu hjärtisar! vaknade vid nio med ett strålande humör sjöng osv :) och för första gången på länge kände jag mig helt utvilad skönaste känslan kan jag säga! sitter och väntar på bullar i ugnen nu och blev så jävla sugen på denna tårtan ska köpa en bit nu i veckan har jag bestämt längtaah! hahahaha.

färgade håret igår ju tort idag blev as rött men vet inte om jag är nöjd eller inte eftersom jag inte har haft de nedsläppt ännu de är ju de som avgör ;) så ikväll får jag väl ta och se vad ajg tycker men har en bra känsla! ikväll blir de födelsedagsfest för amanda och elin kommer bli fett skoj! alla dom som jag har roligast ska också dit kan de bli bättre? neeej! köpte present till dom igår också men kan inte skriva vad eftersom dom kanske läser detta? jappjapp har ifl en as snygg klänning som jag ska ha sen har jag mina skor som jag kankse inte kan ha pga min stukning men ska nog ha dom ändå hahaha! bild kommer sen nu ska jag ladda min systemkamera och rensa minneskortet för ikväll blir de as mkt bilder wihuhu längtaaar ! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0