*



helluu! hemma nue ska gå en runda med vovven sen blir de ner till stan och fixa slingmedel m.m måste räkna ut hur lång tid allt ska ta också.. sen träningen visade sig vara klockan 17 ist så blir mer stressigt, men sånt gillas.. naat!  yeye, sen imorgon ska jag  handla presenter till elin och amanda och efter de träna skivstång (som väger cirkus 0.5 kg utan vikter carl!) hhihi sen efter de får jag färga slinga och dona med mitt hår tihhi. sen blir de sova sen på lördagen ska jag på dagen fixa om de är något som saknas på håret tror inte jag kommer hinna allt på fredagen lixom så blir upp tidigt tror jag skippar öppet hus :) sen på kvällen blir de elin och amandas fest fett nice de kommer bli kommer ha så skoj brudar wihuu pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0