(v)

Hellooo, sittter och tar en paus från packandet :) hela vardagsrummet är fyllt med saker och mamma är helt hysterisk och jag chiillar ;D hehehe. men men om min lilla dag dåja.

skippade elevensval för en sak sen stack jag till skolan och käkade frukost och efter det va de skola riktigt nice städa skåp och såg filmer haha jag fick ta en stol för att nå upp till mitt skåp ;$ sen efter skolan tog jag bussen ner till stan och mötte älsklings emelie wiiwiwiwiw så skoj de va och vi stack direkt till city wook och käka maaaad så gott de va! haha sen råka jag ''tappa'' min mobil i toan och fick lämna in den så jag får en ny imorgon för endast 500 kronor ;D så imorgon får jag den yey.. sen stack vi hem till emelie och spela nitendo wii haha fatta så skoj men ska laga mat till min syster som är förståndshandikappad eftersom hon inte klarar de själv pusshaj :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

bara kikar in :)

är allt bra?

Va gärna med i min tävling

http://enlitentax.blogg.se/2008/december/tavlingvinn-hemlig-vinst-fran-lustjakt.html

Vill du inte vara med så svara gärna i ett annat inlägg

2008-12-17 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0