(v)

vaknade av att jag verkligen inte vill vakna imorse har svårt för morgonen ! men kom ifl upp så körde pappa mig till pingisen så när jag väl är där så säger dom att de är inställt PALLA! kunde sovit i 2 timmar till usch! så jag och viki tog bussen till skolan och la oss i smutten och somna i sofforna sen vaknade vi 20 min innan frukost buffen börja på skolan och sminka oss så gott älskar tisdagar och fredagar vi får alltid frukost dåå mjaam! finns allt mellan himmel och jord där.. men ifl sen va de skolan skoj som vanligt förutom en sak men pallar inte bry mig så jävla fittigt att folk går runt och ljuger jävla pucko men men shit in him. sen tog jag och carl bussen till stan och sen jag bussen hem och gjorde smothie och toast i like ! puss.


bilder för idagens dåja! är så dålig på att ta bilder men börjat ta fler nu :)

soffan jag valde att sova i imorse såå jävla skönt!

smothie och toastar!  I LIKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0