(v)

Helllu darls ;* sitter i min säng nu helt förkyld och nysig och hostig och snorig kul va? och de är ju 4 dagar kvar till thailand ännu bättre att va sjuk eller vad tycker ni? nej fyfan ska bli frisk! men men ifl hade som sagt lussevaka med min klass i fredags till lördags va jätte skooooj hihi, fast hade ont i magen dagen efter för kunde inte käka? hm jaja, vi såg på film på bio tv och sen  gjorde killarna det som tydligen är varje killes dröm, dom spela cs på min bio tv ;O shiiit! sen kolla vi på filmer och sånt myspys! jag somnade vid halv 8 på morgonen och vakna klockan 13 på dagen snacka om att jag va dööööd! sen satt vi och kollla simpsons eller vad det heter i nårra timmar och jag somna och vakna lite hela tiden. sen när alla gått så gjorde jag v mig och tog bussen med hanna till jhollan där jag gjorde v mig klart sen körde hennes mamma oss till niclas så va vi där blev körd hem runt halv 2 kanske sen somna jag på dirren i sängen nästan efter jag käkat vitlöks bröd? ja nöden har ingen lag hahahhaha. yeye här kommer bilder.


vi handlade pizzaaaaa mooms

när vi käka lide maaad :)

innan filmen sattes igång :D

först ut step up 2 jätte bra tror jag

ludde har talat hahaha !

vissa somnade ju tidigare än andra .... SVIKARE!! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0