(v)

Hajhaj, skolan idag tills 13.30 skööönt att sluta så tidigt.. efter skolan tog jag bussen till stan med klassen och sen tvingade carl med mig till gec där han och marcel spela cs eller något hahah och jag satt och messa med miranda hahahha skoj va de! =) sen hämta pappi mig och körde mig hem så jag kunde byta om och sen ta bussen till träningen men då kom inte bussen? så mammi körde mig ner ist tack <3 väl där så mötteees jag av hanna,sofia och frida :) sen tog vi bussen hem och så hämta jag thaimat moooms!  I LIKEEE!! och sen så är de 1 vecka tills jag drar till thailand åhh ge miiig! men tråk att missa skolavslutningen faktiskt kommer sakna min klaaasss måste träffa dom på dirren när jag är hemma wiwiwiiw ! :) nu ska jag nerda med super maria puss!

kiss.jpg image by HannahhHeartbreak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0