(v)


hi, vaknade 12 imorse och började STÄDA MITT RUM!  ja gott folk ni läste rätt hahahah! har varit stökigt som fan i 1 veckan nu har haft kläder över hela rummet men nu är de väl helt ok ;) nicee ! har även gjort bollar och har hängt upp tre st i olika storlekar i mitt fönster som är gråa myysiga ska nog pynta lite mer någon annan dag! men vägrar ha en ful stjärna eller något sånt usch haha!

igår så åkte jag och hanna ner till stan och mötte alexandra och lovisa sen satte vi oss på mcd och käka glass :) sen kom millie lina och cleve ett tag men sen slutade med att bara millie följde med oss till hm en kille där makkan också va så vi satte oss ner och kolla på britney for the record ! niiice :) sen skulle vi på fest men jag och hanna ångra oss igen när vi kom dit så vi tog bussen hem ist puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0